EASYmagazine
בתקופה זו עסקי המסחר האלקטרוני צומחים ומשגשגים, המכירות עולות והקצב מתגבר. הכל נהיה מיידי ועכשוי. אין לך דקה מיותרת.
הצורך לעסוק בלוגיסטיקה גוזל ממך זמן רב ובא על חשבון מכירות ובחירת המוצרים. אתה יכול לבחור שלא להמשיך לטפל בלוגיסטיקה המייגעת והגוזלת-זמן בתוך החברה. דרך מעולה לעשות זאת היא מיקור חוץ של האספקה והשילוח שלך למרכז אספקה בסין. בחירת ספק לוגיסטיקה צד שלישי (3PL)אמין בסין זה כמו למצוא ספק חדש, וברור ששותף עסקי חדש יכול באמת להרים אותך למעלה או להרוס את העסק שלך. חשוב מאוד למצוא מרכז אספקה המספק את השירותים שאתה צריך.
אספקת הזמנות, שלב חיוני של כל עסק מקוון, דורש משלוח מהיר עם אפס שגיאות, כדי שלא תאבד מכירות. אולי יש לך מוצר מבוקש מאוד, קמפיין שיווקי כובש וביקורות של חמישה כוכבים, אך אם אספקת ההזמנה שלך אינה מתנהלת בצורה חלקה, העסק המקוון שלך לא יכול לפרוח.
לא כל מחסן לוגיסטי מתאים לכל סוגי העסקים.. השירותים הניתנים על ידי מרכזי אספקה שונים נבדלים בסוג המוצרים שהם שולחים, בשירותים שהם מספקים, בסכום שהם גובים וכו'.
כדי לעזור לך למצוא ספק Fulfillment המתאים עבורך ביותר בסין, הכנו בשבילך 11 שאלות לבדיקה לפני שתתחייב.
שאלות שיש לשאול ספק PL3
אל תסמוך על מרכז אספקה בו יאמרו לך שהם יכולים להתמודד עם כל סוג של משלוח. לכל מרכז אספקה יש את החוזקות והחולשות שלו. לדוגמה, אם אתה מוכר מוצרים כבדים וגדולים כמו רהיטים, כדאי שתבחר בנותן שירותים מנוסה, שיודע להתמודד עם סחורה כבדה. אם אתה מוכר מוצרים שהם קלים אך תופסים נפח גדול, יש לשים לב במיוחד לדמי המשלוח, מכיוון שרוב הספקים נוטים לחייב אותם לפי נפח. ספק לוגיסטיקה צד שלישי מנוסה צריך להכיר את הפתרונות הטובים ביותר למשלוח סוגים שונים של מוצרים.
שאל את ספק הלוגיסטיקה באיזה סוג של מוצרים הוא מתמחה והאם הוא עובד עם מוצרים דומים לשלך.
האם מרכז האספקה מציע שירותיםנוספים המקדמים את הפעילות העסקית שלך, כמו בדיקת איכות, מיתוג, איחוד חבילות ואספקה בזמן? מרכז אספקה במיקור חוץ הוא זרוע הפעולה שלך להורדת הנטל מכתפיך. אם הוא לא יצליח לעמוד ביעדי הביצוע עבור העסק שלך, המכירות המקוונות שלך לא יעמדו ביעדים.
ברוב המקרים, זה בחינם. כדי להימנע מעמלות נסתרות כלשהן, שיכולות להוביל מאוחר יותר להוצאות שעלולות להזיק לעסקים, שאל על כל החיובים הקשורים להפעלת החשבון ואינטגרציה עם חנות המסחר האלקטרוני שלך.
ודא כי יעדי התפעול שלך עומדים בדרישות ספק הלוגיסטיקה מצד שלישי. דבר זה חשוב בעיקר אם למוצרים שאתה מוכר יש מחזורים עונתיים, משום שייתכן שתחויב בתשלום חודשי מינימלי בעונה החלשה.
ודא שספק השירות שלך עובד עם ספקי המשלוח המועדפים עליך.
מכיוון שספקי לוגיסטיקה צד שלישי שולחים מספר גדול של הזמנות מדי יום, ספקי השילוח המובילים בדרך כלל מציעים להם מחיר משלוח מוזל בהרבה. ודא שההנחות האלה מועברות אליך.
ודא שהודעות המעקב נשלחות ישירות אליך וללקוחותיך, כדי שתוכל לעקוב אחר המשלוחים.
אחד היתרונות הגדולים ביותר של מיקור חוץ של האספקה והשילוח שלך הוא היכולת להתמקד במשימות אסטרטגיות יותר כמו הגדלת נפח המכירות. תאר לעצמך שאתה משיק קמפיין שיווקי חדש והוא הופך לוויראלי, כאשר ההזמנות שלך מתחילות לזרום, האם ספק הלוגיסטיקה מצד שלישי שלך יכול להתאים לעסק שלך במהירות של המכירות המקוונות שלך?
בכל עסק, יכול לקרות פתאום דבר בלתי צפוי, כגון שינוי בנישת השוק שלך, שבגינה אולי תצטרך לצמצם את ההוצאות. ודא כי ספק השירות שלך מוכן לתת מענה לשינויים אלה ולתמוך בך בזמנים טובים וקשים.
משלוח תוך יומיים הוא הסטנדרט התעשייתי של ענקיות המסחר האלקטרוני. עם זאת, אם ספק הלוגיסטיקה מצד שלישי שלך ממוקם בסין והלקוחות שלך הם מכל רחבי העולם, בדרך כלל לוקח 5 ימי עסקים להגיע ללקוחות הקצה, בהתאם למיקום ולחברת השילוח. סוחרים מקוונים גדולים מחפשים כל הזמן דרכים חדשות להביא את המוצרים ללקוחות שלהם במהירות. כדי להישאר בחזית המרוץ, ספק הלוגיסטיקה מצד שלישי שלך צריך להיות מסוגל לספק פתרון משלוח מהיר.
עיבוד הזמנות באותו היום או עיבוד תוך 24 שעות הם המגמה האחרונה בלוגיסטיקה. תאר לעצמך שאתה מפרט בין שניים לשלושה ימי עסקים בתור זמן אספקה רגיל כדי לספק את המוצרים ללקוחות הקצה – אם זמן העיבוד עד היציאה מהמחסן ייקח יום אחד, אתה תפר את ההבטחה, דבר העלול לעלות בהרס המוניטין של העסק.
הביטחון והחיסכון שלך בסין הוא רק במרחק לחיצה
משרד ראשי בסין: Units 505-507 No.899 Jie Fang Bei Road Guangzhou 510040,Guangdong,China
משרד בישראל: רחוב שברץ 4, רעננה